Retailerul autohton de bijuterii Teilor, a investit peste 250.000 de euro într-un magazin fanion al mărcii, Teilor Exclusive, situat în centrul comercial Băneasa Shopping City. Deschis în luna octombrie, acesta se întinde pe o suprafaţă de 56 de metri pătraţi, iar pentru primul an de funcţionare vânzările previzionate de companie ajung la patru milioane de lei.
Horaţiu Vasilescu, directorul general al Teilor, povesteşte cum doar expozitoarele din magazin – materialele pe care sunt amplasate bijuteriile – au costat 30.000 de euro, iar faţada din sticlă cu elemente de metal a costat mai mult de 65.000 de euro.
„Ne-am dorit să aducem experienţa unui magazin de lux din afara României în ţara noastră fiindcă vrem să atragem şi acei clienţi care sunt dispuşi să cheltuiască sume mai mari, considerabile, în afara ţării“, spune Horaţiu Vasilescu.
Acesta reprezintă şi un standard pentru magazinele care urmează a fi lansate de companie la nivel internaţional, după finalizarea extinderii în ţară.
Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei şi un profit net de 0,8 milioane de lei.