Groupama Asigurări împreună cu Poliţia Română doresc să lanseye o campanie prin care să le atragă atenţia oamenilor, despre furturile din louinţe. Campania se va numi "Hoţii sunt creativi. Fii preventiv!", şi va avea loc la sfârţitul acestui an.
"Apreciem continuarea colaborarii cu GROUPAMA Asigurări prin cel de-al saselea proiect dezvoltat împreună, de această dată cu privire la modalităţile de prevenire a furturilor din locuinţe. De multe ori, riscurile pot fi minimizate prin acţiuni uzuale, precum cele de verificare a securităţii locuinţei atunci când plecăm în concediu. Dorim, astfel, să atragem atenţia asupra unor paşi simpli ce sunt la îndemâaă fiecăruia dintre noi şi care ne pot ajuta să evităm situaţii neplăcute", a declarat Comisar de poliţie Carmen ŞERBĂNESCU, Director al Institutului de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii - IGPR
"Pentru GROUPAMA Asigurări, prevenirea riscurilor continuă să reprezinte o direţie strategică de dezvoltare în zona de responsabilitate socială, decurgând în mod firesc din misiunea noastră de asigurator responsabil şi în linie cu valorile ce ne ghidează în activitatea de zi cu zi. În acest sens, desfăşurăm anual împreună cu Inspectoratul General al Poliţiei Române, partenerul nostru de tradiţie, campanii de informare privind riscurile legate de furturi", a declarat Georgiana MIRON, Director Marketing şi Comunicare, GROUPAMA Asigurări.
În cadrul campaniei, a fost realizată o pagină online Prevenirea furturilor, unde cetăţenii pot găsi numeroase recomandări de prevenire şi sunt invitaţi să participe la concursuri tematice cu premii.