[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text="Sesiune de informare destinată angajatorilor din comerţ – 28 ianuarie 2016" font_container="tag:h4|text_align:center" use_theme_fonts="yes" skin="quaternary" show_border="yes" border_type="middle-border-center"][vc_column_text]ITM Argeş, în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie Argeş şi AJOFM Argeş, a organizat, joi, 28 ianuarie, o nouă sesiune de informare destinată angajatorilor din comerţ. Evenimentul a avut loc la sediul CCI Argeş şi s-au discutat următoarele: timpul de muncă; timpul de odihnă; factori de risc specifici activităţii de comerţ; facilităţi acordate angajatorilor de AJOFM Argeş din bugetul asigurărilor de şomaj.
Acţiunea are ca scop informarea angajatorilor prezenţi cu privire la modificările intervenite în legislaţia muncii şi a ocupării forţei de muncă, dar şi determinarea lor de a lua toate măsurile necesare pentru îmbunătăţirea calităţii muncii prin crearea unui mediu de muncă sigur şi sănătos. ITM Argeş anunţă că sesiunile de informare pe domenii de activitate vor continua şi în lunile următoare: 25 februarie - mari angajatori; 30 martie - angajatori Administraţie Publică; 27 aprilie - angajatori zilieri; 25 mai - angajatori confecţii; 29 iunie - angajatori panificaţie.[/vc_column_text][TS_VCSC_Lightbox_Gallery content_images="2310,2311,2312,2314,2315,2317,2318,2319,2320" content_title="Arhivă media:" title_wrapper="h3" content_style="Freewall" fullwidth="true"][/TS_VCSC_Lightbox_Gallery][/vc_column][/vc_row]